Кошик
Жодного товару

Повернення товарів

Шановні покупці, повернення придбаного в нашому інтернет-магазині взуття здійснюється у випадках та згідно з умовами, регламентованим Законом України «Про внесення змін до Закону України» Про захист прав споживачів» (№3161-IV від 01.12.2005). Даним документом викладено в новій редакції Закон України «Про захист прав споживачів» (№3682-XII від 15.12.1993р.).

Згідно з новими правилами, у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків товару, споживач має право вимагати:

Зверніть увагу, що споживач не може вимагати повернення грошей або заміни товару в разі виявлення недоліку товару пізніше 14-денного терміну з моменту його отримання.

Повернення товару здійснюється в двох випадках

1) повернення товару належної якості
2) повернення товару неналежної якості

Простими словами:
в першому випадку - якщо товар не підійшов за розміром, фасоном, кольором та ін.;

у другому - якщо протягом гарантійного періоду виявився виробничий дефект.

Що робити якщо Ви бажаєте повернути товар?

1) Переконайтеся, що це дійсно гарантійний випадок. У цьому вам допоможе наш розділ "Гарантії" або наші менеджери контакт-центру (розділ "Контакти").

2) Переконайтеся, що ви вкладаєтесь в гарантійні терміни. У цьому знову вам допоможе наш розділ "Гарантії" або наші менеджери контакт-центру (розділ "Контакти").

3) Якщо випадок гарантійний:

4) Оплата за пересилку